Σελίδες

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ο καιρός

Τρίτη 13 Ιουνίου 2017

Ο τέλειος άνδρας!



    Άραγε υπάρχει τέλειος άνδρας ; Κι αν τον συναντήσουμε κατά πόσο μπορούμε να καταλάβουμε πως τον έχουμε βρεί; Αυτά είχα στο μυαλό μου πίνοντας το καφεδάκι μου κι ήθελα να μοιραστώ τον προβληματισμο μου μαζί σας.

    Καταρχήν , το τέλειο για τον καθένα είναι διαφορετικό . Εγώ φαντάζομαι τον τέλειο άνδρα όχι με τα γνωστά κλισέ , δυνατό , ρομαντικό , λίγο τρελό κι υποχείριο της γυναίκας , αλλά ως τον ώριμο εκείνο τύπο που θα' χει τα θετικά /αρνητικά του και θα ξέρει τι θέλει στη ζωή του.

   Θεωρώ πως, ενίοτε ,ζητάμε πολλα από τους άνδρες , επειδή δεν ξέρουμε πως να τα βρούμε στον εαυτο μας . Απαιτώ φερ'ειπείν να είναι ο άνδρας δυναμικός, προστάτης , φίλος , πατέρας , επειδή εγώ δεν μπορώ να βρω στο χαρακτήρα μου αυτά τα χαρακτηριστικα .                                
        Νιώθω απομονωμένη και χωρίς ιδιαίτερες σωματικές /πνευματικές δραστηριοτητες ; Ψάχνω τον κοινωνικό τύπο που θα μου συστήσει κόσμο , παρέες , γιατί όχι και συνεργάτες στην εργασία μου.

   Μ 'αυτά θέλω να πω πως όσα ζητάμε πολλές φορές με υπερβολή από έναν ανδρα  , μπορεί να τα βρούμε στον εαυτο μας στα κατάλληλα μέτρα . Αρκεί να βρούμε τα "θέλω"μας.Έτσι θα δούμε με μεγαλύτερη επιεικια τις αδυναμίες του άλλου , θα κατανοήσουμε πως όλοι είμαστε άνθρωποι μ 'αδυναμίες .


       Βεβαιως υπάρχει κι η κατηγορία γυναικών που προσφέρει εαυτόν στην φροντίδα της οικογένειας , που ισορροπεί καθημερινά σε τεντωμένο σχοινί γιατί αγαπά τον εαυτο της κι αποσκοπεί σε μια δυνατή καριέρα στην εργασία  της.Η γυναίκα αυτή συνήθως ζητά τον άνδρα -στήριγμα , αυτόν που θα σιγυρισει το σπίτι όταν δουλεύει ,θα κοιτάξει τα παιδιά  κλπ.  Σε  φάσεις φάσεις,  γίνεται χειριστική λόγω κούρασης , χτυπά το χέρι στο τραπέζι κι απαιτεί τον "τέλειο σύντροφο",ως κατάλληλο ταίρι γι 'αυτήν . Βάζει τον πήχη σε μεγάλα ύψη μ 'αποτέλεσμα λίγοι ,ή και κανένας, να μην είναι τέλειοι/κατάλληλοι γι 'αυτήν .

     Κι εδώ πάλι χρειάζεται μέτρο στις προϋποθέσεις . Ο άνθρωπος που έχουμε απέναντι μας δε διαγωνίζεται για ν'αποδείξει πως είναι ο Κύριος Τέλειος . Δε χρειάζεται να τον 'καίμε 'στο πρώτο λάθος . Δε λέω να μη ζητάμε το δίκιο μας εκεί που πρέπει , αλλα αν περιμένουμε τον ιδανικό χαρακτήρα , πιστεύω πως θα χάσουμε πολλα επεισόδια στο σενάριο της ζωής . 

Δεν υπάρχουν σχόλια: